robijnske Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 ik heb een paar augurken teveel ik heb nog een plaatsje maar het is langst de straat het is wel een drukke weg kan dat erg zijn??? : Quote ervaring komt met de jaren voor de indeling https://youtu.be/RktVFToVjqg
bio-fee Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Lijkt mij niet lekker, al die uitlaatgassen op je lekkere groente... Quote
Stan Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Fijnstof is bijna overal en mijn stadstuin is dan wel in een autoloze-straat maar, deze is wel parallel aan een zeer zeer zeer vuile straat. Houdt dat mij tegen ? Nee zeker niet.Dus ik zeg niet geschoten is altijd mis. En mijn aardbeien en vijgen als voorbeeld smaken nog zoveel lekkerder dan uit de winkel. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
RobO Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 ik heb een paar augurken teveel ik heb nog een plaatsje maar het is langst de straat het is wel een drukke weg kan dat erg zijn??? : nee hoor, augurkjes slapen heel goed... , wel goed in bad doen voor je ze eet natuurlijk Quote
Recommended Posts