Jump to content

Wat heb je vandaag uitgedeeld/weggegeven?

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

Ik had 2 weken geleden vlierbloesem weggegeven aan de naaijuf en een mede cursist die ziek is. De naaijuf vond het zo lekker dat ze het op rantsoen dronk. 1 glas per dag mocht ze kennelijk van haarzelf. Vond dat zo schattig. Gisteren nog maar een fles siroop gegeven. Ze was erg blij.

Ik heb ook nog paar jammen en pepers weggegeven en… jawel! Het is zo ver. Ik kan eindelijk eieren weggeven pokpookkk.
6 eieren per dag tikt snel aan. Doosje van 12 eieren weggegeven. Vind dat zo bijzonder dat dat nu kan

30 kilo druiven. Vriend gaat er sap en wijn van maken. Ze smaken nu eindelijk goed. Die onder de pergola zijn nog niet rijp genoeg. Patio is al leeg.

Ik kreeg van hem gerookte vis als dank. Gezien de hoeveelheid voelde het niet als een ruil overigens.

We hadden vandaag bezoek wat ook bleef eten, zo fijn dat het weer kan, kan ik nog steeds enorm van genieten! Ze zijn vertrokken met paprika's, pepers, knolvenkels en courgettes. 

• Like 2

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
1 uur terug, Mellie zei:

Een doos eitjes aan een vriendin

Ik ook, mijn kippen leggen eindelijk weer naar behoren behalve ons oudje. 
Aan meerdere mensen takjes bergbasilicum om te stekken.

• Like 1

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Getsie. Die van ons leggen voor geen meter nu. 1 a 2 eitjes van 5 kippen. Tsssk.
Maar fijn voor jullie iig. En de mensen die ze ontvingen!
Hier twee paksoi’s aan de buurman gegeven, met een mandje appeltjes en een dikke vette pompoen. Hij voelde zich niet zo lekker, zei ie van de week. Dus kon wel wat ‘goei voer’ gebruiken!

• Like 1

wees bevriend met kleine dingen