Jump to content

Wat heb je vandaag uitgedeeld/weggegeven?

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 2 weeks later...

Een grote pompoen in ruil voor een toekomstige kom soep. Het is altijd leuk hoe mensen reageren op alles dat niet een Hokkaido is. De man van de kantine liep naar de directeur om de pompoen te laten zien.

Het was er zo eentje (de groene).

IMG_20221010_142824.jpg

Edited by fre3ke
  • Like 3

• 2 weeks later...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ik gebruik die dingen elke dag. Vandaag stamppot en daar zat het ook in @mdubbelm

Ik heb vandaag 2 x sambal weggegeven. 1 x zonder, 1 x met tomaat. Mijn man wilde wat mee voor zijn werk. Slik… daar had ik het niet voor gemaakt, maar goed. Ik zei erbij dat het een proces van 11 maanden is en er verplicht van genoten moet worden. Huh, elf maanden?! Jawel slimpie, ik ben in januari begonnen met voorzaaien weet je nog en 08/11 sambal gemaakt. Dat is 11 maanden later

• Like 2

• 2 weeks later...

Een kersenboom, twee hazelnootstruiken en een vlier 'black lace' heb ik aan de nieuwe buren gegeven. We hebben ze samen uitgegraven en herplant, dat ging lekker snel. 

Nu heb ik weer plek om wat 'geparkeerde' boompjes een echte plek te geven: ananasreinet, nashipeer, mirabel en winterharde citrus. Morgen begin ik daarmee.

• Like 1