moniqumanon Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 kan er niet meer foto's up geload worden, het balkje is weg?? gr monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Wat bedoel je?Je kunt toch onder je bericht klikken op [Foto uploaden]?En als je de foto aangeklikt heb moet je nog een keer klikken op [Toevoegen aan je bericht].Daarna kun je weer op [Foto uploaden] klikken voor de volgende foto.Vraag beantwoord? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Kijk ook even hier : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
moniqumanon Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 dat is juist het rare deze optie is er niet, wat je schrijft had ik door gelezen, maar balkje foto's up loaden is er geen optie , wel staat inderdaad het verhaal hier foto's plaatsen, maar en week geleden was er een balkje die je hiervoor kon aanklikken om dit te gaan doen, weg dit balkje op de website, wat nu, ? kun jij wel foto's plaatsen, ik heb echt dezelfde website / ik hoor het graag weer/ dank alvast / monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Scroll je wel ver genoeg naar beneden? Is er iets aan de instellingen van je PC veranderd?Kun je een screen print maken van hoe het er nu uitziet zonder balk? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 dit probleem ken ik. foto-upload-knop-verdwenen-t4979.html Er staan meerdere onderwerpen hierover bij forum vragen misschien zit je antwoord hier tussen.Bij mij is de knop ook niet zichtbaar wel als ik Google chrome gebruik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moniqumanon Posted July 23, 2013 Author Share Posted July 23, 2013 dank voor het mee denken en inderdaad ik moet via google de website zoeken dan is er een balkje anders niet.dus dan maar via een omweg.wel vreemd want ik heb zelf niets aan instellingen veranderd, weet niet zo goed hoe ik mijn snelkoppeling wel goed functioneert krijg.als iemand dit heel simpel kan uitleggen, kan ik het als digibeet zelf/ gr Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts