Jump to content

Gratis van een medetuinder een glazen serretje

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Dat zou wel heel jammer zijn. Ik heb m al een keer bekeken, maar ik heb er nu geen plek voor in de tuin. Wil m wel opslaan tot ik een grotere tuin heb. Als hij uit elkaar is, betekent dat dan dat het dak en de zijkanten de stukken zijn of kan hij nog kleiner uit elkaar?

Bzzzz...

Zou hem heeeel graag willen hebben!! Maar weet geen manier om de glazen platen zonder breuk in Zeeuws-Vlaanderen te krijgen. Eeuwig zonde! Want veel mensen zouden er blij mee zijn en afdanken van zoiets moois is zinloze vernietiging....

Als je je aanbod een bij de zoekertjes op de website van VELT zou zetten....? Zeer grote kans dat er iemand bij jou in de buurt het leest en er erg blij mee is!

Dat kan hier. http://www.velt.be/Joomla/index.php?option=com_adsmanager&Itemid=206

(Zonodig kan ik inloggen en een berichtje plaatsen als je dat niet lukt, stuur dan even een PB'tje...)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Alle moestuinen uit omgeving en verre weten het.

Al enkele komen kijken en ze willen het enkel als ik het uit elkaar haal.

De ruiten glashelder kuis, het breng en terug in elkaar zet.

Ok het glas is wat groenachtig, maar dit was je er zo af.

Ge kunt het al raden zekers, sla ik het kapot en gaat het naar het containerpark.

Er was zelfs ene slimmerik die er geld voor wilde..............................

Dat wat je vertelt over de reacties op het kasje, dat is bijna niet te geloven, Borsalino. Ik sta dan echt met mijn ogen te knipperen. Ben ik nu intussen zo ouderwets of wereldvreemd? Kan me wel je reactie dan voorstellen....

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Er was zelfs een persoon enkele weken geleden die afkwam op enkele spullen die hij had zien staan vanaf de straatkant.

Toen ik zei wat de prijs was 20€, zei die doodleuk, dat hij pas volgend jaar kan betalen, omdat hij nu het geld er niet voor had.

Een ander wilde andere spullen maar had niet genoeg geld mee, 30€.

Die zeurde me de oren van mijn kop dat hij dringend enkele spullen dringend nodig had en de dag nadien de andere spullen kwam ophalen en betalen.

Dom dom dom van me, heb die ondertussen niet meer teruggezien

Borsalino, ik krijg tranen in mijn buik van dit verhaal. Ik heb een kas met één segment meer (L=250 CM) voor de prijs van 350 euro opgehaald in het midden van het land, zou er wat voor over hebben om je tuincollega's kasje te bemachtigen. Heb een zus en zwager wonen in Bocholt, 100 km bij je vandaan, maar durf het ze niet te vragen... Woon zelf meer dan 325 km bij je vandaan, maar heb helaas geen auto, anders kwam ik het halen. Ik kijk door de groene aanslag heen. De hele kas is demontabel, Je wast het glas schoon, boent het aluminium blank en je hebt een kas die zolang meegaat als je leeft. Tragisch!

Alles is ondertussen al afgewassen en properkes.

Sommige ruiten waren zelfs niet meer doorzichtig van de algen.

Moet ook op zoek naar nieuwe boutjes, zal die wel ergens vinden.

Wat me opgevallen is, en daar heeft onze vriend Borsalino niets mee te maken, is dat de ruiten zeer slecht versneden zijn, geen rechte zuivere sneden, de meesten zijn zeer gekarteld.

Dat vond ik wel raar omdat de ruiten allemaal een nummer dragen en dus origineel zijn.

Maar..... ik heb er maar één gebroken

Nogmaals mijn dank aan Borsalino.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.