Cupcakeje Posted August 4, 2013 Posted August 4, 2013 hallo allemaal, ik heb hier zo veel leuke en bijzondere planten gezien dat ik heel veel inspiratie heb wat ik allemaal wel niet wil planten volgend jaar. Om er alvast mee bezig te kunnen zijn wil ik heel graag ruilen. ik ben nog een nieuw lid en ik weet dat er mensen helaas op deze website nooit zaadjes terug hebben ontvangen. Daarom wil ik best eerst de zaadjes sturen en dan pas ontvangen Ik hoop dat ik ook iets leuks voor jullie heb want mijn zaadjes zijn nogal normaal Kan ik jou niet helpen dan wil ik ook aanbieden om in plaats van jou blij te maken een kindje blij te maken. en in naam van de secret toy society hier in de buurt een zelf gemaakte knuffel te verstoppen die het eerste kind wat het vind dan mag houden. Voor de hele uitleg kijk dan op hun blog : http://thetoysociety.blogspot.nl/ Wat voor zaadjes heb ik in de aanbieding: donkergroene krul peterselie ( gekocht)sweet basil large leaved ( gekocht)bladkoriander ( gekocht)rijnsburger ui ( gekocht)rozemarijn ( staat geen speciale naam bij of die heb ik al van het zakje afgescheurd, maar ook gekocht)kousenband ( katang pandjang) ook gekochtgoudsbloem ( gekocht) straal aster ( gekocht)hungarian hot wax peper ( ik weet bijna zeker dat het deze soort peper is maar ik heb de plant zonder kaartje gekocht dus 100 % weet ik het niet zeker) Deze zaadjes ga ik morgen oogsten ( wel mijn eerste keer dus weet niet of het meteen goed gaat kwa kiemkracht)Rode spaanse peper ( denk ik tenminste lijkt er wel heel veel op maar ook zonder kaartje gekocht) Ook van deze pepers wil ik morgen de zaden oogsten maar wederom de eerste keer dus geen idee of het meteen goed gaat kwa kiemkracht Al deze zakjes zijn aangebroken, maar ik heb elke keer maar een paar zaadjes nodig en dan de rest van de zakjes over:) Wat zoek ik : Ik vind eigenlijk alles wel leuk maar deze planten zijn mij vooral opgevallen: peterselie wortel roma tomaatpaprika purple beautypeper pasilla lagioboerenkool scarlet ( die paarse vind ik zo mooi!) maar van spinazie die ik nu nog kan zaaien wordt ik ook heel blij. Eigenlijk van alle zaden wel Volgens mij is het normaal om dit soort dingen te regelen via Pb? geen idee maar het mag in ieder geval wel Quote
greetje Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 hoi cupcakejebegrijp ik het goed dat je nog wat zaad wil wat je nu nog kan zaaien?ik heb nog wel wat zaadjes van minzuna, klaroen en komatsuna kun je het uitproberen en dan kijken of je het volgend jaar weer wilstuur maar pbtje! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Stan Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 @Cupcakeje, ik heb zelf vandaag rode boerenkool zaden gekocht als je wil kan je er wel wat krijgen. zo heb ik ook wat roma tomaat en spinazie voor je. Stuur maar een pb-tje. Ik hoef/wil niets terug. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Cupcakeje Posted August 6, 2013 Author Posted August 6, 2013 hoi cupcakejebegrijp ik het goed dat je nog wat zaad wil wat je nu nog kan zaaien?ik heb nog wel wat zaadjes van minzuna, klaroen en komatsuna kun je het uitproberen en dan kijken of je het volgend jaar weer wilstuur maar pbtje! niet alles hoeft voor dit jaar meer hoor maar spinazie kan nog toch? Wat is komatsuna ? het klinkt wel heel erg interessant:) Quote
greetje Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 komatsuna is japanse mosterdspinazie Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Cupcakeje Posted August 6, 2013 Author Posted August 6, 2013 ow leuk! die klaroen ziet er ook heel mooi uit! ik zal je even een pbtje sturen! Quote
Jacquie Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Wat een ontzettend lieve reacties.....Maakt me blij dat ik lid ben geworden Quote
Cupcakeje Posted August 6, 2013 Author Posted August 6, 2013 nou zeker ik ben pas net lid, en nog nemen mensen het risico of krijg ik gewoon zaad. De reacties van de mensen hier zijn eigenlijk ook altijd vriendelijk Heb jij nog iets nodig? misschien kan ik jou dan weer helpen? Quote
Recommended Posts