nick86 Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Even klagen hoor! Er zijn gewoon kinderen of volwassenen die mijn tuintje bij huis in zijn gelopen en mijn 4 tomaten planten leeg geplukt!! Hij zat helemaal vol met veel tomaten. Alles weg! Geen enkele rijp zien worden! Tomaten seizoen mislukt! Grr flink balen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Tsjeee Nick dat is .En hier is een draadje waar je dit kwijt kan klaagbank-deel-2-t6823.html Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 tssss. ..... en dat in D R A C H T E N ??Was dat je voortuin dan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted August 12, 2013 Author Share Posted August 12, 2013 Stan, je hebt gelijk! Ik kon hem zo snel niet vinden en moest even mijn beklag kwijt! Haha @bit de tuin zit aan mijn schuur vast onder mijn woning. Ik zit op een bovenverdieping. Vind het wel zonde, vanaf februari bezig geweest. Maar ja tegenslagen horen er bij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Ach echt wat sneu voor je.. Maar weet wel dat men nu van je tomaten aan het genieten is. En dat geeft ook voldoening Volgend jaar weer nieuwe tomaten. Niet te lang bij stil staan. Wat is er nog meer dat je gaat oogsten uit je tuin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepper Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Dat is echt heel naar, maar je schreef dat er nog geen enkele tomaat rijp was geworden. Wie oogst dat nu?Misschien dan een kwestie van vandalen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Dolende vandalen ?  Nee, maar écht niet leuk natuurlijk. Ik heb even je update bekeken, werd er niet helemaal wijs uit. Maar moeite er voor doe je in ieder geval wel Volhouden hoor !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 Nou, ik ben er ook achter wie van mijn tomaten hebben "genoten". Mijn lieve buurtkinderen.. De hele speeltuin ligt vol met kapotte tomaten. Wat ben ik blij dat ik volgende maand verhuis . Kinderen zijn leuk als je ze goed opvoed toch het tuinhekje weer op slot en verder gaan bedankt voor jullie medeleven haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Ooooh wat balen!Kun je niet eens met de ouders van die kinderen gaan praten? Dit is gewoon vandalisme, minderjarig of niet. Het zou goed zijn als dat grut geleerd wordt dat dat niet kan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Else Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Wat erg zeg! En helemaal als ze die tomaten daarna gewoon hebben gebruikt om mee te gooien, echt belachelijk! Ik hoop dat je er nog achterkomt wie het hebben gedaan zodat je de ouders er op kunt aanspreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Nou, dat vindt ik nou sneu voor je, ben je zolang mee bezig die tomaten, verheug je je op het rijp worden... komen er een stel van die K*@(*T kinderen de boel ff vernielen voor een kwartiertje vermaak... Echt heel erg vervelend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts