Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Grr! Mijn tomaten.

nick86

Recommended Posts

Even klagen hoor! Er zijn gewoon kinderen of volwassenen die mijn tuintje bij huis in zijn gelopen en mijn 4 tomaten planten leeg geplukt!! Hij zat helemaal vol met veel tomaten. Alles weg! Geen enkele rijp zien worden! Tomaten seizoen mislukt! Grr flink balen!

Stan, je hebt gelijk! Ik kon hem zo snel niet vinden en moest even mijn beklag kwijt! Haha @bit de tuin zit aan mijn schuur vast onder mijn woning. Ik zit op een bovenverdieping. Vind het wel zonde, vanaf februari bezig geweest. Maar ja tegenslagen horen er bij!

Ach echt wat sneu voor je.. Maar weet wel dat men nu van je tomaten aan het genieten is. En dat geeft ook voldoening Volgend jaar weer nieuwe tomaten. Niet te lang bij stil staan. Wat is er nog meer dat je gaat oogsten uit je tuin?

Dolende vandalen ?

Nee, maar écht niet leuk natuurlijk. Ik heb even je update bekeken, werd er niet helemaal wijs uit. Maar moeite er voor doe je in ieder geval wel

Volhouden hoor !!

Nou, ik ben er ook achter wie van mijn tomaten hebben "genoten". Mijn lieve buurtkinderen.. De hele speeltuin ligt vol met kapotte tomaten. Wat ben ik blij dat ik volgende maand verhuis . Kinderen zijn leuk als je ze goed opvoed toch het tuinhekje weer op slot en verder gaan bedankt voor jullie medeleven haha

Wat erg zeg! En helemaal als ze die tomaten daarna gewoon hebben gebruikt om mee te gooien, echt belachelijk! Ik hoop dat je er nog achterkomt wie het hebben gedaan zodat je de ouders er op kunt aanspreken.

Nou, dat vindt ik nou sneu voor je, ben je zolang mee bezig die tomaten, verheug je je op het rijp worden... komen er een stel van die K*@(*T kinderen de boel ff vernielen voor een kwartiertje vermaak... Echt heel erg vervelend.