Website om groente aan te bieden

Naast algemene moestuin berichten kunt u hier ook alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt.
Cupcakeje
Moestuin Seizoen: Bekijk update (22)
Woonplaats / locatie: siebengewald, Nederland

Website om groente aan te bieden

Berichtdoor Cupcakeje » Vr 18 Jan 2019, 16:36

Er komen hier geregeld of vragen voorbij over het aanbieden van overige groente. Ik kwam vandaag toevallig op een nieuwe website terecht waarop je groente en dergelijke kan aanbieden. Je hebt de opties voor ruilen , gratis of je kan er een prijs opzetten. De website is nog nieuw dus er staat nog niet veel op maar misschien heeft iemand er baat bij. Het ziet er wel leuk uit :lol: en wie weet vullen wij met het moestuinforum wel het hele land :D

https://www.ripenear.me

Ik kon de vragen en topics hierover zo niet vinden dus daarom even een nieuw onderwerp en wie weet zijn er meer van dit soort initiatieven en kunnen die hier ook geplaatst worden :D

Terug naar “Huiskamer”

STEUN HET FORUM:

bollogoSteun het forum - Ben je van plan een aankoop via bol.com te doen? Maak dan gebruik van deze link. Als jij via die link iets koopt, sponsort Bol.com een kleine bedrag om o.a. de hosting te betalen. Bijvoorbeeld bij de aankoop van moestuin boeken, tuingereedschap, moestuinbenodigdheden of andere niet tuin gerelateerde artikelen.