Weer thuis en onderweg

Jorieke123
Moderator
Moestuin Seizoen: Bekijk update (239)
Woonplaats / locatie: zelhem

Re: Weer thuis en onderweg

Berichtdoor Jorieke123 » Zo 07 Okt 2018, 21:25

Zoooo wij hadden even een paar afleveringen Friends nodig om tot rust te komen en alle gesprekken even een plekje te geven in ons hoofd :lol: Dus nu pas even achter de computer.

Iedereen heel erg bedankt! Kruidenvrouwtje: jullie erg bedankt voor dat hout, alle mensen wat een boel! We gaan er erg warmpjes bij zitten deze winter. Wééér staat je reuzel nog hier, weer vergeten aan je mee te geven dus. Net als de vorige keer :(
Willeke en Nico: bedankt voor AL die eikels, echt top. En zo ook Yuras! En Henk voor de appels. Onze varkens gaan smullennnn!

Verder bedank ik iedereen bij deze nog een keer voor al de cadeautjes en lekkernijen en zakken suiker enzo :D Blij mee! En al de mensen die kopjes hebben afgewassen, tafels hebben opgeruimd, mee hebben geholpen met uitpakken van de bus van Kruidenvrouwtje, Hera hebben geknuffeld, nou ja en nog veel meer.

Hans en Jet: erg leuk dat we al een avond en ochtend eerder van jullie gezelligheid mochten genieten. Lekker samen gegeten en gekletst ook.

Morgen meer hoor...

Afbeelding

Joep123
Woonplaats / locatie: Zelhem

Berichtdoor Joep123 » Zo 07 Okt 2018, 21:29

Dat was een super gezellig dag en het weer hielp zeker ook mee.
Special thx to Jim en Peter voor het overnemen van de BBQ (die ik start maar verder eigenlijk niet aan toekom)
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en het afnemen van mijn overschot aan span en binddraad!
Ook iedereen bedankt die heeft geholpen met opruimen, denk dat het dit keer in een record tempo is gegaan.

Charly
Moestuin Seizoen: Bekijk update (8)
Woonplaats / locatie: VOORHOUT

Berichtdoor Charly » Zo 07 Okt 2018, 21:48

En t leuke is morgen ook altijd. Wanneer je alle spullen die je geruild / gekregen hebt, nog een keertje door je vingers laat gaan en er leuke plekjes voor zoekt. Kan ik me nu al op verheugen. Maar tegelijkertijd blij dat dat morgen pas is. Want moe!
J&J, ik ‘facepalmde’ even bij t noemen van Friends... dvd volgt dus nog :roll:
wees bevriend met kleine dingen

Jorieke123
Moderator

Berichtdoor Jorieke123 » Zo 07 Okt 2018, 21:55

:lol: ik nu pas Lot :lol:

Kruidenvrouwtje
Moestuin Seizoen: Bekijk update (29)
Woonplaats / locatie: Dordrecht

Berichtdoor Kruidenvrouwtje » Zo 07 Okt 2018, 21:59

Ja kwam ik ook achter toen ik thuis was .

Mooist vond ik wel dat er 1 krat klaar stond. Ietsje meer dan voor 1 krat :lol: We dachten dat jullie nog wel wisten hoe groot de bus was. Gelukkig waren er veel handjes om de bus even leeg te trekken.
Branden zal wel goed komen het is redelijk droog. Kan je mooi een mix maken met andere houtsoorten of als aanmaak
You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Tanja65
Moestuin Seizoen: Bekijk update (2)
Woonplaats / locatie: Gelderland

Berichtdoor Tanja65 » Zo 07 Okt 2018, 22:37

Wij hebben het vandaag ook geweldig naar onze zin gehad op deze voor ons eerste MTFD! Zitten hier nog lekker na te genieten, morgen op ons gemakje alle ruilingen en krijgers eens bekijken en een plekje geven. Joep en Jorieke onwijs bedankt voor de gastvrijheid, en iedereen bedankt voor de leuke gesprekken, toffe ruilen en wat dies meer zij. Graag in het voorjaar weer!!!

appelvrouw
Moestuin Seizoen: Bekijk update (232)
Woonplaats / locatie: NO Frankrijk

Berichtdoor appelvrouw » Zo 07 Okt 2018, 22:46

Jongens. Ff op de smartphone voor de kachel die net aan is: Thanks aan allen en voor alles..sjonge sjonge wat een rijkdom deze volle auto die we zonder problemen over enkele grenzen hebben gekregen. Morgen een uitgebreidere dank nu eerst aan t avondeten met dank aan Jim voor de pastei en PG voor de brownies als toetje. We hebben ook nog enkele boterhammen voor t ontbijt mee :cool: :D :mrgreen:
YurasYuras: mooie route!
Ons voorhuisje ( 5 pers.) verhuren we regelmatig..bij belangstelling: stuur me een pb!

Waar de mol is is er hoop!

prettig gestoord
Moestuin Seizoen: Bekijk update (32)
Woonplaats / locatie: Haaksbergen

Berichtdoor prettig gestoord » Ma 08 Okt 2018, 07:25

Hier gisteren rond 18.00 weer thuis, toen gelijk de keuken ingedoken want de kids en hubbie miesten ook gevoederd worden. Nadien ook gewoon dom zitten buizen, nog wel even de vijgenstekken naar binnen gehaald ivm de vorst aan de grond.

Dank voor alle leuke, heftige, gezellige gesprekken! Goed goan allemaal, kalm aan maar rap een beetje ;)
Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Jorieke123
Moderator

Berichtdoor Jorieke123 » Ma 08 Okt 2018, 09:07

@Kruidenvrouwtje: ik heb toch even wat foto's uit je bericht gehaald omdat er echt gezichten op staan. Iedereen kan hier meekijken en lezen, we zouden per privébericht o.i.d. even wat foto's met mensen uit kunnen wisselen? Want leuk zijn ze wel!

Tanja65
Moestuin Seizoen: Bekijk update (2)
Woonplaats / locatie: Gelderland

Berichtdoor Tanja65 » Ma 08 Okt 2018, 09:30

Iemand (sorry weet niet meer wie) vertelde me gisteren dat de foto’s hier op een afgesloten gedeelte zouden momen te staan, alleen toegankelijk voor de bezoekers van de MTFD. Is dat uitvierbaar?

Terug naar “Moestuinforum dag”

STEUN HET FORUM:

bollogoSteun het forum - Ben je van plan een aankoop via bol.com te doen? Maak dan gebruik van deze link. Als jij via die link iets koopt, sponsort Bol.com een kleine bedrag om o.a. de hosting te betalen. Bijvoorbeeld bij de aankoop van moestuin boeken, tuingereedschap, moestuinbenodigdheden of andere niet tuin gerelateerde artikelen.