Weer thuis en onderweg

appelvrouw
Moestuin Seizoen: Bekijk update (232)
Woonplaats / locatie: NO Frankrijk

Weer thuis en onderweg

Berichtdoor appelvrouw » Zo 07 Okt 2018, 19:27

Eerste pauze gehad..lekkere boterham en al bij Maastricht!
Ons voorhuisje ( 5 pers.) verhuren we regelmatig..bij belangstelling: stuur me een pb!

Waar de mol is is er hoop!

Kruidenvrouwtje
Moestuin Seizoen: Bekijk update (29)
Woonplaats / locatie: Dordrecht

Re: Weer thuis en onderweg

Berichtdoor Kruidenvrouwtje » Zo 07 Okt 2018, 19:43

Eindelijk thuis :silent:
You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Nasuada
Moestuin Seizoen: Bekijk update (9)
Woonplaats / locatie: Overijssel

Berichtdoor Nasuada » Zo 07 Okt 2018, 20:18

Yes.... wat een geslaagde dag was het vandaag zeg.
Voorbij gevlogen. Ik was helemaal in de ban van dahlia zaadjes vinden. Samen met cupcake kwamen wij tot de conclussie dat het een hels karwei is wat niet opweegt tegen de opbrengst.
Maar dapper als wij zijn hebben wij toch 2 kleine zakjes weten te vullen, wordt vervolgd.
Tja en het hoogtepunt vond ik toch het maken van de guerilla bommen.
Helemaal zen werd ik ervan. :-). Ik werd er zo door opgeslokt dat ik er weinig tijd overbleef om te ruilen, te eten en zelfs naar de varkentjes te gaan.
Wel weer gezellig bij gekletst met de meeste.
Charlyyyyy ik wilde nog zoveel horen over de knorries naja komt snel weer.
Iedereen bedankt voor jullie gezelligheid en J&j bedankt voor de gastvrijheid en die bqq was zeeeeer geslaagd.
Misschien een idee om volgende keer een bijdrage te vragen, of dat jij bbq aan doet en dat we vlees bij je kopen om er op te leggen...njom njom die dunne worstjes waren heerlijk.

Kruidenvrouwtje
Moestuin Seizoen: Bekijk update (29)
Woonplaats / locatie: Dordrecht

Berichtdoor Kruidenvrouwtje » Zo 07 Okt 2018, 20:27

Kiekjes sfeertje

Sta je ergens op en wil je dat niet stuur dan even pbtje

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Charly
Moestuin Seizoen: Bekijk update (8)
Woonplaats / locatie: VOORHOUT

Berichtdoor Charly » Zo 07 Okt 2018, 20:28

Hahaha, die Nas, nou we halen het wel in via de app. En ik zie je over een dikke maand sowieso, als je die pummel komt ophalen. :thumbup: :wave:

Ja en het voelt bijna als een soort obligaat riedeltje, maar dat is het toch echt niet!
Het was namelijk alwéér super gezellig met jullie allemaal. En wil ook natuurlijk (alweer) J&J weer even danken voor t openstellen van de casa aan zoveel menselijk jolijt. :D

Lieve groet aan allen en fijne aaf!
wees bevriend met kleine dingen

Spitskool
Woonplaats / locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Spitskool » Zo 07 Okt 2018, 20:32

Wat een gezellige dag was het vandaag, met veel te veel leuke gesprekken, immens grote hoeveelheden aan ruildeals en spannende dingen op de weggeeftafel. Ik ben blij dat ik gegaan ben naar mijn eerst MTFD in Zelhem. :thumbup: Ik leer steeds meer gezichten achter de avatars kennen.

Uiteindelijk ben ik ben thuis gekomen met boeken, noten, potjes, ijzerdraad, vijlen, kefir, broed, boompjes, pepers, onverwachte zaailingen, pompoenen, zaden, zaden en nog meer zaden en heel veel indrukken. Volgens mij vergeet ik dan nog de helft, haha!

Kom maar door met de voorjaarseditie!
Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

angela
Moestuin Seizoen: Bekijk update (66)
Woonplaats / locatie: Brabant

Berichtdoor angela » Zo 07 Okt 2018, 20:59

Hier intussen ook thuis na vlees afgeleverd te hebben. We kunnen weer even vooruit. :roll:
Nog even gestoeid met een hooibaal die ik uit de auto moest krijgen. Super mooi hooi dat ook nog eens erg lekker ruikt :thumbup: erg blij mee en de dikzakken hier ook aan het fluit concert te horen.
Iedereen bedankt voor alle leuke ruilen, de onverwachte verassing van chocolade
Henk voor de knol en selder
Cis voor het taxi spelen voor de cavia brokken,
Kruidenvrouwtje voor het 10 keer op en neer gaan naar Vreeken voor me ;) enz. enz.
Te weinig tijd eigenlijk om met iedereen te praten maar super gezellige dag!

Ciska
Moestuin Seizoen: Bekijk update (2)
Woonplaats / locatie: Friesland

Berichtdoor Ciska » Zo 07 Okt 2018, 21:05

Hey Hey,

Inmiddels ook weer thuis en geïnstalleerd, hondjes helemaal blij en puppenmans heeft eens niet besloten om de tuin terug in huis te halen.....maar aangezien het donker buiten is, kan ik niet goed zien of er schade buiten is...dus dat is morgenochtend een verrassing..of niet :mrgreen: dat het kwartje nu eindelijk eens valt bij die krielkip.

Maar goed.... Vlees is inmiddels afgeleverd aan adres van collega en dat van ons ligt al in de vriezer, was toch meer ruimte dan gedacht ;) , spullen uitgepakt en een enorme hoeveelheid aan zaadjes gekregen. Het was een super leuke dag en ik ben echt flink verwend, dank jullie allen voor het mooie cadeau. Ik had het echt niet verwacht en dat maakte het nog leuker. Wij zullen er echt van smullen....

De dag was inderdaad veeeeeel tekort, veel mensen te weinig tijd om even bij te kletsen, Joep en jorieke bedankt voor de super gastvrijheid, jorieke nog gefeliciteerd met je moeder.....ben ik door alle drukte helemaal vergeten. Iedereen super bedankt voor de ruilingen enne Nas en cup.....volgens mij moeten wij eens even ernstig praten over die Daliahs....ik vrees dat mijn tuin echt te klein gaat worden :think: (het bestuur ziet mij aankomen) nu ik het bos bloemen op tafel heb staan, zie ik nog een aantal waarvan ik in het voorjaar wel een stek van wil hebben....

Bedankt iedereen voor de leuke en super gezellige dag :clap: :wave:

P.s Henk en PG en Anna, kunnen jullie de recepten even delen van de erwtensoep en de heerlijke brownies met super veel chocolade en de visite cake? Ben vergeten of ie Noors of Zweeds was... :problem:

Cupcakeje
Moestuin Seizoen: Bekijk update (22)
Woonplaats / locatie: siebengewald, Nederland

Berichtdoor Cupcakeje » Zo 07 Okt 2018, 21:09

Bedankt iedereen voor de gezelligheid, was heel fijn om iedereen weer te zien. Lisanne was ook blij verrast over iedereen zijn gastvrijheid. De vriezer zit weer vol met heerlijk vlees. Morgen alle stekjes gaan morgen de grond in. Ik ben natuurlijk ook enorm benieuwd naar de dahlia zaden bedankt aan iedereen die wilde aanwijzen wat nu de zaadjes waren :lol: ik hou het bij stekken. Kan nu al niet wachten tot we in het voorjaar dahlias kunnen ruilen :D

Goldfish
Woonplaats / locatie: Gouda

Berichtdoor Goldfish » Zo 07 Okt 2018, 21:15

Was een prima dag, die al begon met t carpoolen met Spitskool die een mooie Kumquat cadeau deed en spannende fingerlime. Vervolgens heerlijk gegeten en gepraat, de Black Satin Bramen van eetbaargoed.nl zien verdwijnen van de weggeeftafel en mijn Paw Paws kunnen vergelijken qua smaak en textuur met die van Weknow.

Mooi spandraad gehad van Joep zodat ik in de winter wat te doen heb op de tuin, tabakszaden (denk van Henk) meegepikt van de tafel om luizen en ander ongedierte weg te houden uit de kas volgend jaar , waar ik nu al weer kan bedenken welke tomaten ik daar zal laten groeien dankzij o.a Claudy en nog twee personen.

Terug naar “Moestuinforum dag”

STEUN HET FORUM:

bollogoSteun het forum - Ben je van plan een aankoop via bol.com te doen? Maak dan gebruik van deze link. Als jij via die link iets koopt, sponsort Bol.com een kleine bedrag om o.a. de hosting te betalen. Bijvoorbeeld bij de aankoop van moestuin boeken, tuingereedschap, moestuinbenodigdheden of andere niet tuin gerelateerde artikelen.