Antoine Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 (aangepast) Dag allemaal, Het lijkt me leuk als men zijn bestanden uitwisselt van TuinOntwerp 2014, zo kan je goed zien hoe de ander zijn tuin eruit ziet... Nieuw Project.Kies voor: Menu > Bestand > Nieuw Moestuin Project. Doe je ding met het indelen van je tuin... Bestand Opslaan.Kies voor: Menu > Opslaan.Kies je folder waar je in wilt opslaan (standaard is dit C:\Users\Gebruiker\Documents\TuinOntwerp\Gewassen).Geef je bestand een passende naam... Bestand delen.Kies voor: Menu > Extra > Overzichten Inpakken.Kies voor je laatst opgeslagen *.gws-bestand (gws is de extensie die achter je bestandsnaam staat...).Klik op OK.Dit is het bestand die je kan laten zien aan een ander.Dit is een gecomprimeerd bestand, ingepakt met ZIP. Openen van bestand van een ander.Het bestand van een ander is dus het bestand die hierboven beschreven wordt en ingepakt is.Kies voor: Menu > Extra > Bestand Uitpakken.Kies je *.zip file die je wilt zien.Kies voor Openen.Kies voor: Menu > Extra > Synchroniseren.Als het goed is zie je nu de indeling van die andere tuin. Dat synchroniseren hoeft eigenlijk alleen maar als je de gewassen die de ander heeft, ook graag wil gebruiken in je database. Wil je dat niet, dan hoef je alleen het gws bestand te openen... Succes! Gr Anton 3 februari 2014 aangepast door Gast Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Heleen1963 Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Er is een rubriek moestuinseizoen, waar al heel veel foto's geshowed worden , en een rubriek mijn fotohobbietje (bij babbeltuin )Ik weet niet of iedereen de mogelijkheid heeft (hoe moet dat dan?? sprak de compunerd in paniek !!(ik dus )om dat soort dingen over te zetten op MTF Quote
Antoine Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Geplaatst: 3 februari 2014 IN het eerste bericht ga ik uitleggen hoe je bestanden maakt/opslaat en opent en het synchroniseren van elkaars data... Ik doe even een test. Het is natuurlijk niet de indeling van mijn tuin, die ga ik een andere keer maken. Die komt binnenkort... Deze mag u openen.... https://dl.dropboxusercontent.com/u/32493275/Test.ZIP Maar ik geloof dat ik een probleem heb, want ik gaan bestanden toevoegen....... Maar je kan wel testen met die van mij dan... Gr Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Geplaatst: 4 februari 2014 Ik stel voor dat we bestanden mailen naar elkaar, en dan hier de uitkomst beschrijven... Het is namelijk niet mogelijk om een bestand met het formaat *.zip hier te uploaden. Dat is jammer maar ook wel weer logisch wegens kans op cybercrime... Mailen zou ik doen vanuit PM, hier gelijk je mailadres plaatsen is meestal ook geen goed idee... Maar vergeet dan niet hier je bevindingen te plaatsen, wat daar zijn benieuwd naar!!! Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 6 februari 2014 Auteur Geplaatst: 6 februari 2014 En toen bleef het wel heeeeeeeel erg stil.... Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 26 februari 2014 Auteur Geplaatst: 26 februari 2014 Dag allemaal, Voor de volledigheid natuurlijk even de posts doornemen in Moestuin Huiskamer over Tuinders Applicatie in de maak: tuinders-applicatie-in-de-maak-t5898.html Laatste post... Maar voor mensen die al erg nieuwsgierig zijn? http://tuinontwerp-applicatie.webklik.nl/page/download En natuurlijk even posten of mailen.. Hoor graag van jullie! Gr Anton vd Vlugt Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.