lon Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Hallo allemaal, Hier op de vensterbank een weelde aan jong groen in de vorm van peper en paprika zaailingen. (dat een mens zo blij kan worden van groeiend groen, zegt t voort) Vooral m'n pepertjes vind ik persoonlijk nogal lang worden en ik wil ze vanmiddag gaan verspenen. Nu las ik ergens dat een aantal van jullie de tomaten diep zetten om een stevigere plant te krijgen kan ik dat met de pepers en paprika's ook doen? Of kan ik de steel beter een stukje bovengronds houden? Quote
hansm Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Verspenen kun je best net tot onder de eerst twee blaadjes doen, dat geld voor alle plantjes. Quote Players only love you when they're playing.
lon Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Geplaatst: 25 februari 2011 Super bedankt voor het snelle antwoord Quote
hansm Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Best kun je even na het verspenen gelijk wat watergeven/aanwateren dan sluit de aarde mooi aan op het plantje/wortels. Quote Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 25 februari 2011 Geplaatst: 25 februari 2011 Het beste is wel pas verspenen als ook de eerste echte blaadjes er al aan zitten. Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.