petra005 Geplaatst: 18 maart 2015 Share Geplaatst: 18 maart 2015 Ben al ijverig binnen (ik heb geen kas) aan het zaaien geweest en veel is netjes opgekomen. Na een deel te hebben verspeend kwam ik er achter dat je plantjes tot aan de kiemblaadjes in de grond kunt zetten.Er werd geen onderscheid gemaakt tussen de planten. Zou wel beter zijn ivm omvallen enzo Er stond ook bij dat dan uit de steel wortels gaan groeien (?) Betekend dit dat je alle groenten en sierplanten gewoon tot het kiemblaadje in de grond kunt zetten?Wat zijn jullie ervaringen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 18 maart 2015 Share Geplaatst: 18 maart 2015 ja, doen we vaak, net onder de kiemblaadjes, gaat bijna altijd goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
petra005 Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2015 Oke, top!Ga ik dat gewoon doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.