Gemma Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Ik heb 3 kasjes dit jaar.2 folie tunnelkassen 2x4 meter en 2 meter hoog en 1 glas kas(je) van 2,5x2,5.Nou heb ik voor dit jaar op de planning staan; tomaten, pepers/paprika`s , komkommer/augurk en meloen.Allemaal groenten die graag in een kasje verblijven ( buiten kan natuurlijk, maar heeft niet mijn voorkeur gezien de Hollandse zomers.. )Nou vraag ik mij af welke groente ik waar zal gaan zetten.Dus wat in de glas kas, en wat in de tunnels.Qua ligging zijn alle kassen het zelfde ( zuid/west )Heeft iemand tips en of ervaringen?Vorige jaar de komkommers in de glas kas gehad en dat ging super!Als iemand tips heeft, graag.. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 yowat een heerlijk luukse probleem, alles kan in alles vlgns mijde glaskas is misschien iets betrouwbaarder dus daar dan de lage teelt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts