Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Koolvlieg


jasmin

Aanbevolen berichten

Ik heb wat koolplantjes in de grond gezet. Met van die emmers zonder bodem. Nee, het heeft geen schoonheidsprijs, maar het beschermd een beetje tegen de eventuele nachtvorst, maar nog belangrijker: de koolvlieg.

 

Dit is tot nu toe een theoretische vijand... ken hem/haar nog niet... maar als beginner wordt je er flink mee bang gemaakt.

 

Is zo'n lelijke emmer bescherming genoeg? Ik ken de tips over goudsbloem en afrikaantjes, salie etc. etc. maar die zijn nog maar aan het ontkiemen of net uitgekomen.

De paar spruitkooltjes heb ik rond een enorme salieplant gezet, schijnen ze op prijs te stellen. Maar toen waren de emmers op.

 

Hoe doen jullie de kool en de koolbescherming? Ik heb maar een paar kolen gezet (4x bloemkool, 4x rode kool, 4x brocoli en de 4 spruitkolen. Maar dan wil ik wel dat het goed met ze gaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...