Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

grond waar kippen hebben gezeten


veggieman

Aanbevolen berichten

hoi allen,

 

ik zit ergens mee, omdat ik momenteel beetje beperkt zit met mijn serrekes om wat groters te kweken..

ik heb hier ergens nog een stukje grond waar de hond niet aankan,er is zon niet het meeste maar het is er toch warm daar het ook wat ingesloten zit, maar! de vorige bewoners hebben daar kippen gehad, dat is nog niet zo heel lang geleden dus er zal wel nog kippen mest op de bodem liggen ed, het groeit er heel hard met onkruid en alle andere dingen....

 

nu mijn vraag kan ik daar wat op kweken? en is dat schadelijk voor onze gezondheid en of plant?

 

wouw er wat staak bonen kwijt een komkommer en pompoen toch zeker

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk inschatten als daar zwaar kippemest ligt, is het mischien nadelig voor de planten, ligt er beetje dan is het alleen maar goed voor je planten,

ik zou even diep spitten en gewoon proberen, het is in iedergeval niet schadelijk voor de gezondheid.

Mischien is staakbonen niet zo'n goed idee omdat ze niet van zware bemesting houden, pompoen en komkommer zullen een wat zware bemesting minder erg vinden.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies, dat is moeilijk voor in te schatten, maar als het niet schadelijk is voor de gezondheid zal ik het zeker proberen, ook met de bonenen, kan helaas niet anders ( net een testkiem gedaan en het is gelukt, das ééns wat anders dan al die kleine zaadjes )...

fingers crossed!

thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...