Jump to content

grond waar kippen hebben gezeten

veggieman

Recommended Posts

hoi allen,

ik zit ergens mee, omdat ik momenteel beetje beperkt zit met mijn serrekes om wat groters te kweken..

ik heb hier ergens nog een stukje grond waar de hond niet aankan,er is zon niet het meeste maar het is er toch warm daar het ook wat ingesloten zit, maar! de vorige bewoners hebben daar kippen gehad, dat is nog niet zo heel lang geleden dus er zal wel nog kippen mest op de bodem liggen ed, het groeit er heel hard met onkruid en alle andere dingen....

nu mijn vraag kan ik daar wat op kweken? en is dat schadelijk voor onze gezondheid en of plant?

wouw er wat staak bonen kwijt een komkommer en pompoen toch zeker

groetjes

Moeilijk inschatten als daar zwaar kippemest ligt, is het mischien nadelig voor de planten, ligt er beetje dan is het alleen maar goed voor je planten,

ik zou even diep spitten en gewoon proberen, het is in iedergeval niet schadelijk voor de gezondheid.

Mischien is staakbonen niet zo'n goed idee omdat ze niet van zware bemesting houden, pompoen en komkommer zullen een wat zware bemesting minder erg vinden.

Players only love you when they're playing.

ja precies, dat is moeilijk voor in te schatten, maar als het niet schadelijk is voor de gezondheid zal ik het zeker proberen, ook met de bonenen, kan helaas niet anders ( net een testkiem gedaan en het is gelukt, das ééns wat anders dan al die kleine zaadjes )...

fingers crossed!

thx!