Muntje Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Vorige week takjes van citroen-, aardbei-, ananas- en chocomunt gehad. Denk dat ze aanslaan en ik wil mijn collectie nog wat verder uitbreiden. Op mijn verlanglijstje staat nog appelmunt, sinaasappelmunt en door een post hier op het forum bananenmunt. Heb jij misschien een takje voor mij wat ik kan stekken van deze soorten? Of misschien nog een andere soort? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timvk2000 Posted June 24, 2018 Share Posted June 24, 2018 Hoi muntje,Ik heb hier n heel aantal munt soorten staan. Woon wel in Hongarije, post is gemiddeld 3 a 4 dagen onderweg. Neem an dat dat wel lukt, in vochtig papier.Ik heb de volgende munt soortenSinaasappelGemberAppelPepermuntZwitserse ChineseThaiseEngelse black MitchamGrapefruitEdelmuntWatermuntRode raripilamunt Kijk maar of je t ietsGroetjes tim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts