Wendy0411 Geplaatst: 13 juni 2012 Share Geplaatst: 13 juni 2012 Hallo allemaal, Was ik gister bij de Intratuin omdat ik heel snel en graag nog wat stokbonen wil zaaien: OP! Is er misschien iemand die nog een stuk of 8 stokbonen over heeft en wil opsturen? Heb nog wel wat dingetjes te ruil eventueel (al is het niet heel veel, beginneling hè ).. Heb sinds afgelopen weekend een moestuin en wil er nog een paar proberen te zaaien. Weet dat ik al iets aan de late kant ben, maar niet geschoten is altijd mis toch? Alvast bedankt!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sjuutje Geplaatst: 13 juni 2012 Share Geplaatst: 13 juni 2012 Ik heb hier nog wel liggen, heb ze net dit voorjaar gekocht dus ze zijn nog vers zeg maar. Weet zo het merk enzo niet want het doosje ligt in het tuinhuisje maar als je er belang bij hebt, moet je via een pb je adres even mailen, dan stop ik er een paar in een envelop en stuur ik ze je wel toe. Groeten, Susan Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wendy0411 Geplaatst: 13 juni 2012 Auteur Share Geplaatst: 13 juni 2012 Susan, je hebt pb! Thnx alvast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.