Naldo Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april 🌿 Tuinliefhebber? Dan hebben we jouw groene vingers even nodig! 🌻 Wij zijn studenten Commerciële Economie en doen een kort onderzoekje naar winkels in de consumentenmarkt. Wat trekt jou aan in een winkel? En wat werkt juist niet? 🛒🌼 Heb jij weleens gedacht: “Deze winkel snapt mij écht” of juist “Hier voel ik me totaal niet thuis”? Dan willen we graag jouw mening horen! 🗣️💬 🕐 Het duurt maar 2 à 3 minuutjes, is volledig anoniem en helpt ondernemers én ons onderzoek. 🍀 Doe je mee? Klik hier: Dankjewel en veel tuinplezier! 🌸👩🌾🌞
loes Geplaatst: 24 april Geplaatst: 24 april (aangepast) Wauw wat fantastisch, mensen maken een account aan speciaal om op een enquête te reageren. Jeetje, wat slecht jongens. Ik kan helemaal niets met deze enquête want ik gebruik in de moestuin geen technologieën en machines voor de tuinbouw of landbouw. 24 april aangepast door loes 1
Naldo Geplaatst: 24 april Auteur Geplaatst: 24 april @loes Fijn dat je de moeite hebt genomen om naar de enquête te kijken! Ik begrijp dat het misschien niet voor iedereen is, maar laten we wel gewoon aardig naar elkaar blijven
Aanbevolen berichten