phoenix Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Heeft iemand enig idee welk voeding de plant op onderstaande foto mist? Dit is een van de ruim 100 planten en de enige die er last van heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovreze Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Over het algemeen is dat een teken dat ze teveel water krijgen, dus te nat staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phoenix Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Over het algemeen is dat een teken dat ze teveel water krijgen, dus te nat staan. Hmm, dat zou goed kunnen. Wel raar dan dat er maar 1 peper is die er last van heeft. Ik heb de vraag ook op het chilipeperforum geplaatst. Niet dat ik aan je oordeel twijfel maar ben benieuwd wat er nog meer over gezegd wordt /editAls ik zo op internet een beetje rondkijk is het inderdaad te veel water. Er groeit ook alg op de grond van een aantal pepers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts