Tuin1991 Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Hallo iedereenik heb vandaag 2 geulen gemaakt op mijn tuintje. Dit omdat ik erg veel last had van een grote plas water op mijn tuin als het flink heeft geregend Een tuinder kwam met het idee om rondom mijn tuin dus een geul te leggen., maar ik wil het graag opvrolijken, Zo'n kaal iets is ook saai. Nu zit ik te denken om het te bezaaien met akelei,akkeranden mengsel en of bijenzaad.Heeft iemand hier ervaring mee? Even voor de info, ik heb kleigrond! Quote Altijd bereid om te leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Ik zit ook op de klei,heb je ergens een plas staan.Dan een gat met een boor draaien en daar grind in stoppen. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuin1991 Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 thea Dat is wel een ideetje. kan ik ook wel doen.. Quote Altijd bereid om te leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeeuw Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Ik zit ook op echte Zeeuwse klei maar plassen heb ik nooit staan omdat ik mijn land bol leg. De ene kant naar een klein slootje en de andere kant op naar een geul die langs alle tuinen gaat. Volgend jaar met spitten en frezen dus goed je land bewerken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts