Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Vierkantemeter tuin (alleen wat groter) 2012


Glenns-Peppers

Aanbevolen berichten

Een goede morgen!

 

Op pepers, paprika's, aubergine en courgette na kweek ik ook in groente bakken samen met mijn schoon ouders.

Wij gebruiken hiervoor rozen compost. Gelukkig hebben we een redelijke grote compost hoop waarmee we de onderkant van de bakken kunnne vullen, voor een lekker rijk en voedzame grond!

 

In iedergeval zijn we nu flink bezig met het maken van nieuwe groente bakken.

We hebben meer ruimte gekregen in de tuin, dus knallen maar met die hap.

 

Hier wat foto's :

 

img34371.jpg

De moestuin (''vierkante''meter bakken) Hier boven staan er aardappel planten in.

En die stonden er al vanaf eind januarie! We hadden er plastic folie over heen gedaan en een verwarming in gezet om de boel voorst vrij te houden.

Is goed gelukt!

img34441.jpg

Hier staat in, Sla, Radijs, Kool Rabi en nog wat peentjes.

img3442bk.jpg

De totale moestuin.

img3446n.jpg

Prei, die al geoogst kan worden. Ziet er triest uit, maar je kan zeggen dat het zo hoort haha.

 

Wat komt er nog :

 

Daar moet ik even een lijstje van maken, want dat is best veel.

 

In iedergeval gaan we ook de strijd aan met de Atlantic Giant, deze komt op het veld wat naast mijn peper tunnel ligt.

Hopelijk krijgen we die pompoen zo groot mogelijk haha.

 

Naja dit was het voor nu, tot snel!

 

Glenns Peppers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er strak uit allemaal (behalve die prei dan ) en wat die Atlantic Giant betreft....misschien vind je nog goede tips in het topic van Frans : 340-kilo-pure-lelijkheid-t2823-80.html?hilit=lelijkheid vooral het op meerdere plaatsen laten wortelen en de terugstroom van de voeding naar 1 vrucht daardoor, was voor mij een eye- opener.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...