Hallo ik ben Jan en ben met pensioen. Vanaf juni 2022 ben ik aan het moestuinnieren in bakken, we hadden een grote tuin over de grens in Oost Groningen. Een kleine 2000 m2, we zijn nu kleiner gaan wonen we zijn helemaal opnieuw begonnen. Ik heb voor mijn pensioen nog een aantal bakken laten maken op het werk. En zijn sinds April gestart en zijn nog steeds bezig, blijft leuk om te moestuinnieren.