Hudsonstijgers Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Goedemiddag, deze zomer heb ik een deel van mijn kas gereserveerd voor 2 komkommerplanten. Deze worden netjes omhoog geleid. Kan ik nog wat anders planten tussen de kommerplanten in? Zo ja, wat bijvoorbeeld? dank gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Geen persoonlijke ervaring, maar volgens een Duitse bio-zaadhandel is komkommer een goede buur voor dille, bonen, kool, sla en selderij. En niet vlak naast tomaten zetten. Of je dillen, bonen, kool en selderij in een kas kan kweken, weet ik eigenlijk niet??? Sla in elk geval wel, maar dat doe je dan wellicht niet in de zomer (dan kan het net zo goed buiten)...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Ik zou er basilicum naast zetten.Die groeien vind ik beter in de kas dan buiten en ze beschermen uw komkommer tegen bepaalde insecten. (witte vlieg, bladluis)...volgens google. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts