Thamar Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Ik wilde vandaag de pootaardappels in de grond doen. Nu voorspellen ze de komende 2 nachten lichte vorst, is dit een probleem? Vanaf donderdag ben ik weer aan het werk, dus ik heb nu mooi de tijd, vandaar mijn vraag! Groetjes Kelly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tds Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Zolang de aardappels nog niet boven de grond komen kan dat geen kwaad. En mocht dat gebeuren kan je ze eventueel aanaarden. Of eventueel wat bubbelplastiek erover.Mijn aardappelen zitten al meer dan een maand in de grond, het loof is al 20cm hoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Als je vandaag de aardappelen zet ( doe ik dus ook vandaag en of morgen ), dan staan ze pas met een week of 3 later boven ? 2 weken wellicht al. Das nog een end weg hoor. Tot die tijd geen zorgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thamar Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Ok, ik kan dus aan de gang Een week of drie geleden heb ik zo'n 40 vroege pootaardappels de grond ingedaan, deze zijn net boven gekomen. Onze kleigrond is echt klei zeg maar, dus aanaarden is niet zo simpel... Op hoop van zegen dan maar! Groetjes Kelly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts