Gast Geplaatst: 15 februari 2015 Share Geplaatst: 15 februari 2015 Hoi misschien een leuk idee om dit eens op een zaterdag te gaan doen. Je kan een leuke moestuin bakje maken bij karwei misschien handig voor wat kruiden soorten. Ook krijg je zakjes zaad erbij.Ik heb me in Groningen ingeschreven en ga samen met me dochtertje er 1 maken. https://www.ideevankarwei.nl/klusdag/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 15 februari 2015 Share Geplaatst: 15 februari 2015 Leuk! Ik heb mij ook ingeschreven. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 15 februari 2015 Share Geplaatst: 15 februari 2015 Hoi DeborahIk ben benieuwd hoe die van jou wordt zou leuk zijn als we de foto's posten als ze klaar zijn.Groetjes jessica Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 15 februari 2015 Share Geplaatst: 15 februari 2015 Zal niet de bedoeling zijn om zoonlief mee te nemen denk ik, wat doe jij? Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 15 februari 2015 Share Geplaatst: 15 februari 2015 ik ga met me man en dochter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.