SuusD Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Hoi iedereen ik zal me straks ook nog even voorstellenIk ben erg geintresseerd in de mittleider methodeNu vroeg ik me af zijn er hier nog meer mensen die dit gebruiken Ik heb namelijk erg veel moeite met het vinden van de moestuin voeding ingrediëntenIk ben benieuwd! Quote
weknow Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Is dat hetzelfde als "combinatie-teelt" of in het Engels Companion-planting? Ik heb namelijk erg veel moeite met het vinden van de moestuin voeding ingrediënten Ik heb geen ervaring met een tuin helemaal volgens dit principe. Heb wel verstand van bodem en plantenvoeding....kan misschien toch wel helpen dus. Maar kun je wat duidelijker zijn over wat je precies bedoelt? Welke ingrediënten zoek je? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
RobO Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 misschien begrijp ik het niet goed maar wat ik hier lees over de Ml methode lijkt me gewoon gezond verstand tuinierener is ook nog wel wat tegengas op youtube, dus ik weet niet idd....ik moet een ML boek aanschaffen, een ML mix kopen... Quote
Recommended Posts