victorhurxkens Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Beste mensen, ik heb nogal wat zaad over! Ook aangebroken zaad om te ruilen.Hier een lijstje: courgette Ducato (aangebroken, nog 12 zaden)courgette piccolo F1 (aangebroken, 2 zaden)Rucola (biologisch)raketsla (aangebroken, maar nog veel in zakje)Peterselie ( aangebroken, maar nog veel in zakje, onv helft)Eikenbladsla Navara (aangebroken, maar nog voor een kwart vol)kropsla dikke blonde traagschietend ( aangebroken maar nog voor ongv helft vol)Ijsbergsla dublin (aangebroken nog ongv kwart in zakje) Kropsla Susana (niet aangebroken)Basilicum ocimum 2 ronde zaadbanden. Ik kan ook nog kruisbessen, (rode), aalbessen en zwarte bessen stekken voor de liefhebbers) Zelf ben ik op zoek naar rode boerenkool zaad en rode spitskool zaad, en naar stekken van de witte aalbes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nurse Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Heb helaas niets voor je in de aanbieding wat je zoekt om te ruilen. Maar heb wel interesse in: courgette piccolo F1 (aangebroken, 2 zaden)Rucola (biologisch)raketsla (aangebroken, maar nog veel in zakje)Eikenbladsla Navara (aangebroken, maar nog voor een kwart vol)kropsla dikke blonde traagschietend ( aangebroken maar nog voor ongv helft vol) Kan ik ze tegen betaling van je overnemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victorhurxkens Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 Moet ik even over denken, ik ruil liever Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nurse Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 begrijpelijk ik hoor het wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yosha Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Een rode boerenkool, maar een hoge, daar heb ik wel zaadjes van voor je, wel een aangebroken pakje. Ik had er ook al wat van uitgedeeld, en er zaten oorspronkelijk zo'n 90 zaadjes in het zakje en ik schat dat het er nu nog ongeveer 40 zijn (dat zijn niet zo veel zaadjes). Het is deze https://www.vreeken.nl/141005-rode-boerenkool-rote-palme (geen idee waarom er staat "voor 25 planten", er staat op mijn zakje +- 90 zaden en het is hetzelfde artikelnummer). Als je interesse hebt wil ik wel ruilen voor de eikebladsla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts