Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Opendag de Bolster 18 juli


kathy78

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Druk met de moestuin maar via een ander topic kwam ik op de website van de Bolster biologische zadenhandel. Blijkt dat ze zaterdag 18 juli een opendag hebben. Lijkt me leuk om er heen te gaan. Ik woon in Zwijndrecht (tussen rotterdam en dordrecht) dus toch 1.5uur rijden. Misschien zijn er mensen die op de route van Zwijndrecht - Epe wonen en het leuk vinden om mee te rijden. Ik heb ook aan een vriendin gevraagd of ze meegaat. Indien ja heb ik nog 3 plekken in mijn auto. Eventueel gekochte spullen kunnen mee, achterbak is redelijk tenzij je nog een waterton wil meenemen .

 

Stel me gelijk even voor. Ben een moestuinierder sinds een paar jaar. Veel uitproberen met vallen en opstaan. Woon in Zwijndrecht en ben contactpersoon voor moestuin de Yp die vorig jaar via de gemeente gestart is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net terug van de Bolster.

Was een leuke dag. Gezellig druk daar. Leuk om te zien hoe zaden nu eigenlijk gewonnen worden en uiteindelijk schoon in de zakjes terechtkomen.

Verder veel gehoord hoe je planten kruist tomaten en pompoenen. Natuurlijk nog wat leuks meegenomen. Workshop thee van kruiden gevolgd. En een paar zakjes perzikpitten ingeslagen om uit te proberen rondom de planten waar de slakken verzot op zijn.

Al met al een hele leuke zonnige dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...