Kate45 Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 beste tuinierders, Ik had een vraag. Misschien is die hier al gesteld, ik heb nog niet alles doorgebladerd maar,,.. Ik wil graag een moesttuinbak maken van spoorbielzen die al jaren oud zijn. Aangezien ik overal gelezen had er giftige stoffen erin zitten wil ik deze voordat de grond erin gaat bedekken met gewonen folie (dus niet antiworteldoek) en dan pas grond erin doen met mest en daarna de groenten. Kan het wel werken tegen die giftige stoffen of kan ik beter iets anders maken. Graag jullie advies. MvgKate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Je hoeft niet alles door te bladeren, er is namelijk een zoekfunctie (rechtsboven, Google aangepast zoeken)Als je daar 'bielzen' ingeeft (zonder quotes), dan vind je o.a. dit:trein-bielzen-gevaarlijk-voor-je-bodem-planten-t16695.html Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kate45 Posted July 27, 2015 Author Share Posted July 27, 2015 Bedankt, had jn vraag daar gesteld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts