Cees Tabak Geplaatst: 4 oktober 2015 Share Geplaatst: 4 oktober 2015 Dag mede moestuinders Ik vond mijn zwarte bes er de laatste tijd slecht uitzien. Afstervend blad. Nu zie ik dat hij weer helemaal in de knop begint te schieten met jonge uitlopers en blad. Uhh...hoort toch eigenlijk in de lente? Iemand die dit fenomeen wat verder kan duiden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 5 oktober 2015 Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Jawel hoor. Gebeurt hier ook. Het is vooral na die overvloedige regen van een aantal weken, na een extreem lange en droge periode, dat veel groen opnieuw tot leven komt. Hier rode bes, zwarte bes. Na ja, sinds 2 weken dan. nu neemt snel de nieuwe groei weer af en zal spoedig stoppen ( daglengte van het licht ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cees Tabak Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Ha Bit maar even wachten met snoeien dan denk ik he, en van het voorjaar maar even aanzien.Of ga jij het anders doen? Cees Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 5 oktober 2015 Share Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik snoei de zwarte bes, maar ook de kruisbes en de rode, roze en witte bes in de winter ergens tussen half november en half maart en maak zonodig ook gelijk stekken er van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.