Geplaatst: 14 juli 20169 j Mijn snackkomkomer krijgt witte pluis, vooral op de vruchtjes, en de vruchtjes groeien dus ook niet meer. Ik heb nog nooit meeldauw gehad maar zou dit de boosdoener zijn en zou mijn plant nu verloren zijn?
Geplaatst: 14 juli 20169 j Ik zie eerlijk gezegd geen meeldauw, maar dat komkommertje heeft het duidelijk wel moeilijk. Ik zie sowieso vraat van minstens twee verschillende beestjes. Wat dat afsterven van de komkommers veroorzaakt zou ik niet weten, misschien dat anderen daar iets over kunnen zeggen. Staat hij in de volle grond?
Geplaatst: 15 juli 20169 j Auteur Hij staat niet in volle grond maar in een pot.Het is eigenlijk een plant die ik bijgekocht heb na een bezoekje aan het tuincentrum terwijl mijn moestuin en overkapping voor de tomaten- pepers- paprikas en komkommers reeds vol gezet waren.Maar hij zag er zo schattig uit dat ik hem maar meegenomen heb Hij staat in een ruime bloempot en heeft reeds voeding bijgekregen.We hebben er, tot een goeie week geleden, ook al behoorlijk wat kleine komkommertjes van gekregen, maar nu krijgt hij het echt moeilijk en worden alle mini- vruchtjes pluizig wit...
Geplaatst: 15 juli 20169 j Kan je een overzichtsfoto posten? Waar de hele plant en ook de pot op staat? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 15 juli 20169 j Auteur Heb de plant ondertussen nog eens goed bekeken en op de onderste vertakkingen gaat alles (nog) goed..,
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.