Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

dat is mooi om te horen appelvrouw

Geplaatst:

Wauw wat grappig!!!

Ik kan helaas niks ruilen.. Dit is het eerste jaar dat ik 3 andere peper soorten heb opgekweekt buiten de cayenne...

Kan ik ze ook van je kopen als het lukt??

Geplaatst:
  • Auteur

Als de zaden kiemen wil ik graag ruilen tegen (rode of enkelbloemige) afrikaantjes of O.I.kers.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Dat is jammer... die heb ik helaas niet..

Volgende keer beter

Geplaatst:

ik heb eventueel ook wel belangstelling in een paar zaadjes ik heb O.I Kers voor je 2 soorten.

een laag blijvende en hoge soort.

Geplaatst:
  • Auteur
Dat is jammer... die heb ik helaas niet..Volgende keer beter

Als ze kiemen stuur ik je het wel..die volgende keer heb je vast wel iets voor mij

Jullie horen het wel als de zaadjes kiemen!!

Geplaatst:

Ontzettend bedankt !!!

Ik heb pas 'n paar jaar een moestuin en sinds dit jaar 200 m2 dus meer plek en ga ik ook bloemen en meer planten zetten en dus voor het eerst ook zaden sparen

Dus dat moet goed komen

Geplaatst:
Als de zaden kiemen wil ik graag ruilen tegen (rode of enkelbloemige) afrikaantjes of O.I.kers.

ohw ik heb geen (rode of enkelbloemige) afrikaantjes of O.I.kers. zaden in mijn verzameling ben meer van de groenten

Geplaatst:
  • Auteur

Geeft niks. Voorlopig zie ik trouwens nog geen kiemen....in het vochtige zakje met de zaadjes. We wachten nog maar rustig af.

Geplaatst:

wat is de kiemtijd van deze peper?

Geplaatst:
  • Auteur

geen idee

Geplaatst:
  • Auteur

De zaadjes zijn gekiemd! Dit zijn de zaadjes van twee pepertjes, ze zijn met de denomethode ontkiemd -een stuk of twintig- alle zaadjes ontkiemd en tegelijk.

Omdat ik echt nog heel veel pepertjes heb gedroogd, en die allemaal bij elkaar heb gehouden kan ik er vanuit gaan dat alle zaadjes uit die pepertjes goed zijn.

Ik heb dus bergen zaadjes

besteld u maar: wie wil stuurt me maar een pb.

img080415241365247044.JPG

Geplaatst:
  • Auteur
wat is de kiemtijd van deze peper?

Ze zijn met de denomethode in 6 dagen gekiemd.

Geplaatst:

dat is nog vrij snel dan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic