manolito Geplaatst: 19 januari 2012 Share Geplaatst: 19 januari 2012 Ik ben vandaag in het oosten (amsterdam) en heb veel tijd over. Nu dacht ik misschien een leuk tuincentrum op te zoeken, weet iemand nog een groot, leuk tuincentrum hier in de buurt? Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MuMu Geplaatst: 19 januari 2012 Share Geplaatst: 19 januari 2012 Hmm ik vind het hier in de buurt erg tegenvallen qua aanbod. Er is mij ooit verteld dat tuincentrum osdorp zo goed was, maar die vond ik tegenvallen. Er zijn er voor de rest wel een aantal, maar dat is gewoon intratuin enzo dus ook niet heel bijzonder.. Quote http://mu-moestuin.blogspot.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 19 januari 2012 Share Geplaatst: 19 januari 2012 tuincentrum Het Oosten amstelveen/aalsmeer vlak achter amsterdamsebos is grootste van Nederland. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
manolito Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Share Geplaatst: 19 januari 2012 Van gehoord, denk dat dat hem word. Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 19 januari 2012 Share Geplaatst: 19 januari 2012 Eigenlijk is Morning glorie een hele toffe kleine kwekerij maar volgens mij dicht in winter,in voorjaar zomer gaaf adresje om te bezoeken voor speciale bijzondere dingen bv geurplanten, kruiden en daarnaast zit Belle Epoque met honderden soorten bijzondere en ouderwetse rozen, geen idee of die nu ook dicht is want lijkt mij planttijd. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 19 januari 2012 Share Geplaatst: 19 januari 2012 Een kwekerij met een naam van zaden met trippend effect (LSA) zou ik ook wel leuk vinden ja! Ben wel benieuwd wat ze nog meer verhandelen...ga even koekelen. Quote Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.