Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

weer begonnen


ellenr

Aanbevolen berichten

Hallo, na een wat chaotisch tuinseizoen begin ik dit jaar weer anders. Ik hou van ideeën, misschien nog wel meer dan van de praktijk. 12 tuinbedden gemaakt, zodat ik niet over de teeltgrond loop.

Ik wil ook iets met combinatieteelt doen: Daarover heb ik iets gevonden bij biologies tuinieren van Henk Pleiter. Verleden jaar heb ik ook 2 A4tjes op internet erover gevonden maar helaas ben ik vergeten om de site erbij te zetten, dus dank aan de onbekende.

Verdeeld over alle bedden kijken welke groente bij elkaar past; of je een tafelschikking moet maken voor een gezelschap met onderlinge vetes: bonen hebben blijkbaar een moeilijk karakter terwijl pastinaak een soort allemansvriendje is.

En vervolgens een kosmische zaaikalender. Op de site van een belgische volkstuinvereniging vond ik een mooi uitvoering totdat ik een andere uit Eldenburg vond die voor de helft anders was. Heel verwarrend: wat bij de een een bladdag is, is bij de ander een bloemdag. Zo frummelen we rustig verder. Aan foto's maken heb ik een tamelijke hekel, maar ik ben elke keer weer van plan om als ik ga mijn toestel mee te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...