Yola Geplaatst: 10 april 2012 Share Geplaatst: 10 april 2012 Gisteren hebben we onze eerste lammetjesdag gehouden, wat een groot succes was.Ik had de schapen in de tuin gezet waar ze vol enthousiasme mijn mooie kersenboom aangevallen hebben en de bast eraf gevreten, wat kan ik doen om mijn boom te redden, meen ooit eens iets over klei gehoord of gelezen te hebben, iemand een idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nicolette Geplaatst: 10 april 2012 Share Geplaatst: 10 april 2012 Er bestaat wel iets waarmee je de bast kan insmeren. Dat gebruik je ook als je grote takken afsnoeit op de wond van het hout. http://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/diversen wellicht is dit iets Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 10 april 2012 Share Geplaatst: 10 april 2012 Er is een topic over geweest met geit en pruimenboom mischien heb je daar wat aan, vindt je hierbeschadigde-bast-kwetsenboom-repareren-t4068.html?hilit=geit%20bast (ps. gaaf je lammetjesdag een succes ) Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zeeuw Geplaatst: 11 april 2012 Share Geplaatst: 11 april 2012 as uit de openhaard of van een sigaar mengen met water en op de open bast smeren werkt ook.Alles hangt wel af van de grote van de wond natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.