Zonnebloem Geplaatst: 23 april 2012 Share Geplaatst: 23 april 2012 Bij mij staat het iig nog wel in de huiskamer. Kunnen deze plantjes al naar buiten? Met zo'n hagelbui als gister vind ik het nog wel eng...Eeh... Even uitvogelen hoe ik een foto invoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zonnebloem Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 23 april 2012 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 23 april 2012 Share Geplaatst: 23 april 2012 Bonen en tomaten moeten nog binnen staan, maar die erwtenplant kan al wel naar buiten. Wel beetje afharden en niet ineens doen. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zonnebloem Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst: 23 april 2012 Okee, ik ga van de week eens kijken. Had al een soort plattegrondje gemaakt voor mijn moestuintje, wat waar moet staan. Hoop dat het ook wat lekkerder weer wordt. Ik vind ze ook wel gezellig binnen, elke avond even kijken hoe het gaat enzo... maar het gaat natuurlijk wel uit de hand lopen Dank je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 23 april 2012 Share Geplaatst: 23 april 2012 Overigens, peterselie en bieslook kan ook al lang buiten staan. Basilicum nog niet. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.