Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Zoals iedereen, hebben we allemaal last van vogelvraat, aan Stok/stambonen en Peulen en Erwten.

Je kan natuurlijk voorzaaien in een bak of zelfs binnen in huis. en dan verpoten in de volle grond, allemaal nogal bewerkelijk...

Je kan het simpel oplossen door het volgende te doen. Je hebt dit nodig.

Zwart garendraad (dat jat je van je moeder of vrouw ) en een paar stokjes.

Dat draad span je doormiddelvan de stokjes over de gelegde bonen, kruislings. Een vogel schrikt daarvan, en neemt de vleugels....

Ik probeer een foto te maken maar moet even een ander toestel gebruiken want het is niet goed te zien...

succes verzekerd!!!

gr Anton

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Geplaatst:

Ok een foto die wel wat te wensen overlaat, maar ga ik uitzoomen, dan zie je het garen niet. Dus is het een close-up geworden...

Die stok is een van de stokken waar mn bonen tegenaan moeten groeien en dat groene is dus mn Stokslaboon...

dsc0073068401338361388.JPG

Geplaatst:

Gister heb ik dus aan de lijve ondervonden dat vogels ervan schrikken. Ik stond iets verder weg en zag een ekster richting mn bonen hoppen. Opeens voelde ze waarschijnlijk die garen, en weg was ze!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...