Gisa Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Op dit moment heb ik meer ruimte in de kas dan buiten. Maar ik merk dat veel groentes het in de kas te warm vinden.Welke groente, behalve natuurlijk de bekende warmte-minnende groente zoals tomaten, komkommers enz.kan ik nu nog in de kas telen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Basilicum is denk ik wel een leuke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokrates Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Valt meloen onder enz? Volgens mij kan sla altijd wel, net als andijvie. Een ongewoon ras stambonen kan ook, of zelfs kouseband, omdat die het vrij slecht schijnt te doen in de koude buitenlucht (overigens geen ervaring mee). Als je echt eens gek wilt doen, en ruimte over hebt, poot je nog wat late aardappelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Ik kick even dit oudere topic omhoog omdat ik geen nieuw wil starten. Heb ein-de-lijk mijn kas. Plan is om deze als koude kas te blijven gebruiken (nou ja, koud, het is er 32 graden). Zijn er dingen die je daar nu nog in kunt zaaien? Ze mogen in de kas blijven, hoeven niet op een bepaald punt naar buiten. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts