Helly Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Is het misschien mogelijk om de blogjes ook per categorie in te kunnen delen? Ik zit bijvoorbeeld te denken aan: recepten - tuin - klussen - recycling. Even ter voorbeeld. Voor mij zou dat makkelijker(sneller) zijn qua opzoeken. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Sorry, je berichtje helemaal gemist. Ik heb net even gekeken, ik kan in het admin pannel wel een aantal categorieën aanmaken maar als ik dan een bericht schrijf en een categorie selecteer zie ik nergens staan dat het bericht in categorie x staat. Daar schiet je dus nog niks mee op. Waar dat aan ligt moet ik even uitzoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 28, 2012 Author Share Posted June 28, 2012 Ok dank je wel voor het uitzoeken! Het was me opgevallen dat bij de meeste blogs (buiten dit forum) je categorieën kunt toevoegen om bijvoorbeeld makkelijker een recept wat je ooit hebt geplaatst op te zoeken, of wanneer er iets gezaaid is, of wat je wanneer geklust hebt. Even ter voorbeeld wat ik voorheen bedoelde. Maar het zal je denk ik wel duidelijk zijn. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts