Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Categorieën moestuin blog


Helly

Aanbevolen berichten

Is het misschien mogelijk om de blogjes ook per categorie in te kunnen delen? Ik zit bijvoorbeeld te denken aan: recepten - tuin - klussen - recycling. Even ter voorbeeld. Voor mij zou dat makkelijker(sneller) zijn qua opzoeken.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, je berichtje helemaal gemist. Ik heb net even gekeken, ik kan in het admin pannel wel een aantal categorieën aanmaken maar als ik dan een bericht schrijf en een categorie selecteer zie ik nergens staan dat het bericht in categorie x staat. Daar schiet je dus nog niks mee op. Waar dat aan ligt moet ik even uitzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dank je wel voor het uitzoeken!

Het was me opgevallen dat bij de meeste blogs (buiten dit forum) je categorieën kunt toevoegen om bijvoorbeeld makkelijker een recept wat je ooit hebt geplaatst op te zoeken, of wanneer er iets gezaaid is, of wat je wanneer geklust hebt. Even ter voorbeeld wat ik voorheen bedoelde. Maar het zal je denk ik wel duidelijk zijn.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...