fre3ke Geplaatst: vrijdag om 12:57 Geplaatst: vrijdag om 12:57 Ophalen in Kleef (20 autominuten van Nijmegen). Samen voor 10 euro Stek uit de vollegrond: vruchtdragende soort, de stek komt van een plant uit mijn moerbeiheg die veel bloemen en vruchten draagt . Moederplant Stek in pot: violette soort, heel erg lekker. Komt net pas uit de knop. Quote
Flup Geplaatst: zondag om 07:37 Geplaatst: zondag om 07:37 Mocht je ook versturen, dan hou ik mij aanbevolen. Quote
fre3ke Geplaatst: zondag om 10:13 Auteur Geplaatst: zondag om 10:13 @Flup, dat kan wel, denk ik maar dan in de herfst. De stek in pot moet nog wortelen en de hele pot opsturen wordt te zwaar. De volle grond stek wil ik nu niet uitgraven. 1 Quote
fre3ke Geplaatst: maandag om 22:03 Auteur Geplaatst: maandag om 22:03 Helaas, de stek in pot is door slakken aangevallen. Heb de slakken vanavond verwijderd. Nu afwachten of er nog een oog uitloopt. Zal er ook een slakkenkraag op zetten, dat heb ik bij de andere stek in het begin ook gedaan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.