Hendrik Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Hallo Leden, In mijn achtertuin ligt een prachtig grasveldje Nu is mijn vraag; moet ik deze afgraven eer ik een moestuin kan maken? Alvast vriendelijk bedankt. Hendrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanda Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Hi Hendrik,Ff zoeken op "gazon", er is nl al heel wat over geschreven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Zie hier: gazon-wordt-moestuin-t7993.html Of hier: stuk-gazon-vervangen-voor-moestuin-t7771.html kartontruc-vraagje-t3708.html Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kromkommer Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Beroepshalve wordt mij dikwijls gevraagd om gazon te verwijderen. Wij doen het met een graszodensnijder. Is ook bij de meeste verhuurbedrijven te huur. Je laat je rollen gewoon composteren dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tibs Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ik heb dit nu al 2 keer gedaan. Wat ik doe is gewoon het gras van de plaats waar je de moestuin wilt onderspitten. Geeft extra voeding aan de bodem denk ik? Het gras wel diep genoeg steken, anders zou het wel eens terug durven komen. Wel een arbeidsintensief werkje ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts