Louis43 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Ik ben in het bezit van een heleboel groente en bloemzaden, deze wil ik graag met jullie delen. Wat is de éénvoudigste manier? Het is niet zo dat ik er wat voor terug moet krijgen.Natuurlijk heb ik wel wensen, maar ik ben niet verlegen dus die zet ik wel op het forum.In voorraad de zaden:aardamandel of tijgernoot, Tomaten "Yellow Pearshaped", /pomodoro ,klein/ gele/ Snijknoflook, Koolrabi "Delicate blauwe", Boerenkool, Wilde Rucola (meerjarig), 7 jaars spinazie, Courgette "Black Beauty',Wortel "Daucus carota" Brocoli "Corvet", inleg augurken, Dille, Gallia meloen, Meloen Cantaloupe, Rode punt paprika, zoete paprika/ Snack Paprika, Savooiekool, Bonenkruid, Reuzenbiet "Mammouth"Van "It Griene Nest" uit Friesland heb ik nog enige bonensoorten. Diverse soorten pompoenen, kruiden en bloemenzaden enz. enz.Ik ben natuurlijk sinds j.l zondag lid, dus erg laat.Hartelijke groet Louis Hagen Finsterwolde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Hallo Louis,Allereerst welkom.Ik heb wel belang bij zeven jaars spinazie.Zoek je nog iets om evt.voor te ruilen? M.v.g. Gemma Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
meriams moestuintje Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 hallo Louis, Welkom!Ik zou heel graag wat zaden van je willen ruilen ben nog op zoek naar van alles! Dus alles welkom!Heb veel grond, maar nog geen begin. Ik ben aan het omspitten nu hahahahaKijk gerust in mijn lijstje wat je wil hebben, ik deel ook graag!Staat onder kopje ruillijstje. Groetjes,Meriam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts