spike Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 (aangepast) vraag en aanbod van Spike: graag aantal aangeven! en omdat ik graag meer mensen blij maak probeer ik hier rekening mee te houden Aanbod : Sneeuwklokjessnijbonen zaad (butterenut zaad heeft wel een courget bij in de buurt gestaan misschien gekruist maar misschien waren er toen nog geen courgette bloemen)...moet ik even bekijken moestuintje van de Ah : krulpeterselie,basilicum,dille,spinazie, paperika plantjes (California wonder (zijn gekiemt) maagdenpalmbraambooscompostgrote mayonaise potten 650mlkoemestkorrel nieuw aanbod : bronzen venkel vraag : Komkomer planten/zaad ( Chinese slangen heb ik al)stekbes struikjesaardbeiplanten ( graag lambada)min/max thermometer beendermeel !! nieuw in vraaganabel (*hortensia) ruil : geef ================> krijgWeknow sneeuwklokjes ,varen, grote varen---------> kruisbesBerijl sneeuwklokjes ---------aardbeiplantenJorieke vlinderstruikGoldfish 2,5 kilo patentkali ----------senga sengana aardbei lambada aardbei ,rodebes, blauwebesGemma 5 pol sneeuwklokjes -------------------- 3 soorten komkommerEstemy compost -----------ananaskersJasmin maagdenpalm--------dahlia knollen 29 april 2015 aangepast door Gast Quote
weknow Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Alvast een evt. klant voor sneeuwklokjes hier Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
berijl Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 ik wil mijn aardbeienveldje grotendeels opruimen dus kan wel wat voor je meenemen? Hoef er niet iets voor terug, al zouden de sneeuwklokjes wel heel leuk zijn Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
balkontuinder Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Ik heb je toegevoegd aan de aanmeldlijst! Quote
spike Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Geplaatst: 6 april 2015 even omhoog omdat ik het bijgewerkt heb!!! Quote
weknow Geplaatst: 27 april 2015 Geplaatst: 27 april 2015 @ Spike. Je vraagt om stekelbessen. Ik heb 2 stekken van kruisbes "Invicta" apart voor je in een pot gezet. Stekken van najaar, met volop nieuw blad maar nog zonder echte duidelijke wortels. Geen garantie dus dat ze het doen, maar ik verwacht van wel als je geduld hebt tot juli of zo en de tijd geeft om wortels te maken. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
spike Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Geplaatst: 27 april 2015 @ weknow ja ik wil de kruisbessen graag hebben en ik zal ze goed verzorgen en met een beetje geluk gaat het goed. Ik heb ook nog een grote varen voor je als je interesse hebt? Quote
spike Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Geplaatst: 28 april 2015 bronzen venkel in de aanbieding anabelle hortensia (wit) gevraagd Quote
weknow Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Ik heb ook nog een grote varen voor je als je interesse hebt? Zoveel ruimte in het bos Dank je! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
spike Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Geplaatst: 29 april 2015 (aangepast) voor de liefhebber deze planten in verschillende kleurenpaarslila/donker rood 29 april 2015 aangepast door Gast Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.