Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Makkelijk irigatiesysteem


Antoine

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Misschien ben ik niet de eerste ermee, maar ik heb iets verzonnen....

 

Mijn komkommers in de koude (in de zomer hete) bak staan nogal gauw slap, wegens warmte en watergebrek. Daar heb ik wat op gevonden want ik heb geen tijd om iedere dag te gaan kijken op mn tuin.

 

Een emmertje met water. Een pantykous. Die panty hang je in het water (tot de bodem) en het andere eind bij de stronk van je plant.En je plantje heeft voortdurend vochtige grond, en ook niet te nat!

 

Werkt gegarandeerd!!!

 

Gr Anton

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen gewoon op dezelfde hoogte gezet worden. Hoewel, als het emmertje leger wordt, gaat het hevelen ook langzamer. Dus het emmertje regelmatig bijvullen is wel gewenst (mijn bevinding)...

 

Wat zo mooi is, bij gewoon begieten, heb je vaak zo'n harde straal. En hiermee wordt het wat zachtkens gedaan, en het vochtgehalte blijft op peil. Dus niet te nat maar ook niet te droog....

 

Ow ja, voor een nog beter resultaat, kan je het beste de panty strengelen, dus aan beide zijden beethouden en ronddraaien, zo droogt hij minder snel uit....

 

gr Anton

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...