-
Voorstelrondje... Moesgroentje
Hoi allemaal, Mijn schermnaam is Moesgroentje. Die heb ik bedacht, omdat ik dit jaar voor het eerst heel het seizoen een moestuin heb. Ik heb al veel rondgekeken op deze website en toen had ik een vraag. Dus heb ik me aangemeld! Ik ben vooral van alles aan het experimenteren en probeer ook creatief te zijn in mijn kleine moestuin in zuid-holland. Ik hoop dat ik hier nog meer informatie zal vinden en dat ik een goede oogst en een leuk moestuin seizoen mag hebben.
- Tomaten 2026
- Tomaten 2026
-
Tomaten 2026
Hoi, ik ben nieuw op het forum maar ik denk dat mijn vraag hier hoort te staan. (Zo niet dan zal ik hem verwijderen) Momenteel zijn mijn tomatenplanten afgehard, maar ze worden nu minder mooi van kleur, ze worden namelijk geel/ lichtgroen. Ik denk dat het komt doordat ze uit hun potten groeien. Wat kan ik nu het beste doen? Al in de volle grond zetten met minimale temperaturen van 7 graden de komende nachten? Of moet ik wachten tot de temperaturen hoger zijn? Ps. Ik doe dit jaar voor het eerst heel het seizoen een moestuin houden, dus ik ben vooral aan het experimenteren wat werkt.
Moesgroentje
Leden
-
Registratiedatum