Ik wil graag iets anders dan bessenstruiken tussen mijn Blauwe bessenstruiken. Mag ook gewoon iets voor de sier zijn of een bodembedekker. Ze staan in mijn achtertuintje voor de beukenhaag, omdat daar de grond zuur is. Mijn moestuin bestaat uit vette klei, daar doen ze het niet.