Esthe76r Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 En ja hoor was er al een beetje bang voor. Ik kan geen vrij krijgen. Ze hebben alles geprobeerd en het gaat niet lukken... Nou lekker. Ben er niet blij mee maar goed. Ik heb al het een en ander voor ruil materiaal hier liggen, ik hoop dat dat met Debjeduif mee kan. Ik doe er dan ook iets lekkers bij voor jullie allemaal. Wanneer de datum voor de volgende bekend is dan vraag ik direct vrij en kom ik zeker!!! Had jullie allemaal wel willen leren kennen en ook willen zien hoe Jorieke nu woont. Met een beetje mazzel kan ik eerder naar huis maar ga er maar niet vanuit. Jullie fijne dag en veel plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Jammer voor je Esther!Volgende keer beter... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Jammer Esther, ik heb heel veel zaadjes en ook planten voor je, kan ik dat dan aan Debjeduif meegeven? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DebjeDuif Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Dat kan zeker! Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted September 13, 2013 Author Share Posted September 13, 2013 Ja hoor erg graag zelfs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts