Valerie Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Ik ben op zoek naar een leuke peper waar goed sambal van te maken is. Ik ben nu al bezig met de jalapeno aan het kweken. Ik wil er graag nog een soort bij. Eventueel ben ik ook nog op zoek naar citroenmunt mocht iemand een stekje kunnen missen.Ik heb zelf zaden hiervoor te ruil (allemaal gekocht dit jaar bij v/d wal): 182A Komkommers (kasteelt) Snackkomkommer picarino f1 hybr.517 Tomaten Tiny tim 167 Doorgroei rijspeul Sugar snap (180-220 cm) 109 Hardschillige bonen Noordhollandse bruine 502 Nieuwzeelandse spinazie Nieuw zeelandse spinazie 100 Stam slabonen (struikbonen) Farcy stringless, zonder draad 10 Andijvie President krulandijvie12 Artisjokken Green globe 186 Bloemkool Alpha - 6 205 Bloemkool - winterbloemkool Purple cape 264 Boerenkool Westlandse herfst 811 Broccoli Waltham bio - geteeld828A Pastinaken True and tender bio_geteeld 515 Tomaten Moneymaker 568 Wortelen - winterwortelen Berlikumer -553 Wortelen - zomerwortelen Amsterdamse bak 354 Pompoenen Spaghetti pompoen113 Hardschillige bonen Stok kievitsboon(borlotto lingua di fuoco 2) Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Stan Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Ik ben op zoek naar een leuke peper waar goed sambal van te maken is Van elke peper kan je sambal maken enkel zal er wel een verschil aan hitte in kunnen zitten. Je hebt zelf al jalapeno. Laat ze maar eens goed rijp worden dan heb je al een goede peper voor een hete-sambal. Naar wat voor peper ben je op zoek ? heet. heter of heetst ? laat het maar weten ik denk dat ik nog wel wat voor je heb. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Valerie Geplaatst: 26 februari 2014 Auteur Geplaatst: 26 februari 2014 Graag een rode peper die heter is dan de jalapeno Madame Janette is dan weer iets te heet Iets daaronder. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Stan Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Stuur maar een pb met je gegevens. Ik heb wel wat peperzaden die milder zijn dan de madam voor je Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.