Krave Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Hallo, Ik heb een paar vraagjes over komkommer en courgette. Kan ik deze al in de volle grond zaaien? En zijn deze twee gewassen een prooi voor vogels/konijnen? Groeten, Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Kan ik deze al in de volle grond zaaien? Het kan. Maar kans op succes is veel minder. Het beste gaat voorzaaien en later uitplanten, dan kun je makkelijker zorgen voor goede eerste opkweek omstandigheden en ze zo de moeilijkste fase veilig laten overleven. En zijn deze twee gewassen een prooi voor vogels/konijnen? Konijnen weet ik niet. Vogels: in kiemzaad stadium zeker wel. Als plantjes in mijn ervaring: niet meer. Slakken lusten deze plantjes ook best wel...zeker jong blad. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts